مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 15 خرداد 1399 ساعت 07:152020-06-04سياسي

عراق | صدور دستور رییس الحشد الشعبی برای قطع ارتباطات سیاسی اعضای الحشد


رییس سازمان الحشد الشعبی عراق طی بخشنامه ای از اعمال ضوابط جدید بر گروههای عضو این سازمان از جمله قطع کلیه ارتباطات سیاسی و فعالیت حزبی آنها خبر داد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه بین الملل خبرگزاری فارس، پایگاه خبری الفرات با انتشار نامه ای از فالح الفیاض رییس سازمان الحشد الشعبی عراق، از صدور بخش نامه جدید درباره ضوابط جدید این سازمان خبر داد.

بر اساس این گزارش، فیاض طی این بخش نامه، دستور قطع ارتباط سیاسی و عدم فعالیت حزبی برای زیرمجموعه های سازمان الحشد الشعبی و بستن کلیه دفاتر و مقرهای آنها در درون شهرها را صادر کرد.

    الفیاض در این نامه با اشاره به ماده 40 قانون سازمان الحشد الشعبی مصوب در سال 2016 و حکم نخست وزیری 237 که در تاریخ  2019.

7.

1 به ریاست این سازمان ابلاغ شد بر ضرورت اعمال ضوابط جدید برای این سازمان در مرحله آتی تاکید کرد و مجموعه دستورات جدیدی را در چند بند صادر کرد که در ادامه می آید: 1- پایبندی به قطع ارتباط سیاسی یا غیرسیاسی تشکیلات زیرمجموعه الحشد و دوری از استفاده از نام های پیشین این گروه ها در زمان نبردهای قهرمانانه علیه داعش و استفاده صرف از اسامی نظامی مصوب برای این تیپ ها و هنگ ها و تشکیلات دیگر بر اساس حکم ریاستی 331  که در سال 2019 صادر شد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

عراق | صدور دستور رییس الحشد الشعبی برای قطع ارتباطات سیاسی اعضای الحشد

عراق | صدور دستور رییس الحشد الشعبی برای قطع ارتباطات سیاسی اعضای الحشد